Islandsridbyxa från sharpman

C

COQ

Såg på sharpmans hemsida att de ska ha ett stort utbud av ridbyxor. Är det någon här som köpt/sett ett par bra/billiga islandsridbyxor där? Har ni bild?

Funderar om det är värt att åka via när jag ska åka söderut snart :smirk:

Sv: Islandsridbyxa från sharpman

Jag bor ca 3 mil från Sharpman och är där hyffsat ofta. Har aldrig sett några islandsridbyxor där.
Möjligtvis kanske nån jodhpursridbyxa för ca 4 år sen. Eller en hade köpt den där, men jag har aldrig stet några :crazy:

De har i alla fall tidigare haft skoridbyxor från Mountain Horse och Cavallo. Men vill du vara säker på att den typ av byxor som du letar efter finns i butiken så ring innan du åker dit. Fast i vilket fall som är det värt ett besök:):)

Ja det var nog ett par mountainhorse som personen jag känner hade köpt på Sharpman för ca 4 år sedan.
Sedan dess har jag inte sett några där.

Om det är något som jag kan störra mig på ibland vad det gäller Sharpman så är det just det att de kan ha ett jätte stort sortiment men ändå kan det vara väldigt utplockat. Så ofta är det bäst att ringa dem innan och höra.
Men inte var det 4 år sedan de sålde skoridbyxan från Mountain Horse:D

Oj det trodde jag inte...! :o på deras hemsida verkade det ju som om det fanns allt mellan himmel o jord där! (ridbyxor alltså). Men kanske lika bra som ni säger att ringa och höra efter först innan jag åker dit... så man inte åker dit i "onödan". Visst hittar jag säkert något annat fint där.. ;)

då frågar jag istället... :
Har någon de svarta ridbyxorna från h**ks då? helskodda. Hur känns de?:d

En i stallet har de ridbrallorna från h**ks! jag frågade henne själv hur dom va då jag var lite intresserad. Hon var nöjd med dom. Dom hade töjt sig lite och satt lite slappt här o där (det beror ju på hur man vill ha dom om man tycker det är negativt) men verkade mjuka och bra att rida i.:d

En i stallet har de ridbrallorna från h**ks! jag frågade henne själv hur dom va då jag var lite intresserad. Hon var nöjd med dom. Dom hade töjt sig lite och satt lite slappt här o där (det beror ju på hur man vill ha dom om man tycker det är negativt) men verkade mjuka och bra att rida i.:d

ah vad bra! :) Har provat dem och de verkar ju jätte sköna! Men man vet ju inte om de håller i sig som de är då man provat dem. Men då verkar de ju helt bra! :) o billiga är de ju också.. såg att d va -15% nu också på allt i butiken... kanske man ska slå till då? ;)

men om du provat dom så vet du ju ungefär hur dom känns:idea:
så visst tycker jag du ska slå till!:banana: och -15% är ju inte så dumt heller..

Börjes har Domino för 449 kr i butiken, några tjugor dyrare att skicka efter. Trivs superbra i mina.

men om du provat dom så vet du ju ungefär hur dom känns:idea:
så visst tycker jag du ska slå till!:banana: och -15% är ju inte så dumt heller..

Ja det gör jag ju... men jag funderade väl lite mer på hur de är efter ett tag. Men jag formulerade frågan lite fel kanske... :crazy:.
Vet du om din kompis byxor blivit noppriga också? inte bara lite uttöjda...?
:bow:

Börjes har Domino för 449 kr i butiken, några tjugor dyrare att skicka efter. Trivs superbra i mina.

Ah!:idea: Har faktiskt tittat på dem... men de är inte helskodda :(. Annars är ju priset super! :)
Men hur har de hållit annars? töjts nått? noppriga?

Liknande trådar

Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
649
Senast: Hajfisk
·
Fordon Efter att maken köpt en helelektrisk city car i kombination med att jag börjat med häst på en lite mer seriös nivå igen och slutat...
2
Svar
34
· Visningar
1 578
Senast: Derivata
·
Fritid Vi hoppas kunna göra en "minisemester" i sommar - bara en natt eller två. "Vi" i det här fallet är min man och jag, vår 17-åriga...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 019
Senast: Myrten
·
Foder & Strö Jag kommer snart ha min första omgång med åringar och funderar därmed på hur jag bäst ska ta hand om dem, främst fodret. De får...
Svar
8
· Visningar
524
Senast: Sryoqwe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka