Isländsk Fårhund?

Sv: Isländsk Fårhund?

Hade jag fått bestämma hundras i vårt hem så hade jag gärna haft en islänsk fårhund. Tycker de är så otroligt söta.

Hade jag fått bestämma hundras i vårt hem så hade jag gärna haft en islänsk fårhund. Tycker de är så otroligt söta.

aha, jag bestämde vilken ras vi skulle ha, men pappa ville inte ha en sådan men han ändrade sig snabbt..hehe..

har 2 andra hundar också...skulle gärna ha en islänning till.

Nsdala2007-08-18040.jpg
http://i231.photobucket.com/albums/ee237/Missel88/Hundarna/Nsdala2007-08-18040.jpg?t=1199704191

Vi har också en liten islänning, hane på två år. Han har en rätt ovanlig färg, ingen aning vad man kallar den. Melerad? Ska se om jag kan ficka fram bild, har aldrig mött en hund som blir så dålig på bild men är så söt i verkligheten:crazy::D

Hittade två dåliga nu, här kommer dem:

5441913.jpg

5442104.jpg

Vad kul! De kan jag hålla med dig om att bilderna inte är bra, tyvärr ser jag inte färgen.
Är den kort el. långhårig?
Bor i Ystad ser jag, Ganti kmr från Simrishamn! Bor själv i Skåne...

Senast ändrad:

Vad kul:)! Jag har också en:D Underbara hundar:love::love:!
Jättefina hundar, båda två:d!

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej, Nu kommer jag med nya hundrasfrågor. Vi är ju inne på att skaffa hund (fortfarande trevande), och var på MyDog mässan i helgen...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 355
Övr. Hund Lägg upp filmer på era hundar i vardagen och träning!
Svar
15
· Visningar
939
Senast: Ainon
·
D
Övr. Hund Hej! Jag brukar inte vara inne på hund forumet så mycket så jag gjorde den här tråden för jag är lite nyfiken på era hundar :love...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
7 750
Senast: Svenson
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Räkna ut kaloriintag?