Islandshestdekaler!

Linisen

Trådstartare
Snart är mitt släp klart och självklart vill jag ha isisdekaler på!
Så!

Var kan man köpa?
Vill gärna se fler modeller än "dom tre hästarna"

/Lina

Sv: Islandshestdekaler!

Jag undrar också!
Vill ha en dekal som bara är en isländsk flagga, alternativt konturerna av Island färglagt i flaggans färger :)

Har hört att det finns en dekalshop i Stockholm (?). Vi får luska lite i det där... :p

1008.gif

från www.fiart.se

Tror att Agersta Ridshop säjer dekaler med tre islandshästar...

Tror att Agersta Ridshop säjer dekaler med tre islandshästar...

Nu har du missuppfattat frågan lite :P

TS ville gärna se FLER/ANDRA modeller än de tre islandshästarna som verkar vara den vanligaste dekalen i sverige bland islandsfolk.

Jag vill gärna ha en på EN islandshäst med ett maffigt töltsteg.
:love:

Snyft!

Kom på nu att på Panduro finns grejer som man kan göra egna klistermärken med. Borde ju inte vara så svårt, typ printa ut motivet på det speciella pappret så är det klart.

Jag vill gärna ha en på EN islandshäst med ett maffigt töltsteg.

Jag vet en som lämnade in en silhuett-bild på en töltande islandshäst till ett dekalföretag i Malung som tillverkade ett klistermärke som täcker transportens hela sida. Jag tror inte att det var så dyrt heller.

Tyvärr minns jag inte vad firman heter, för de borde ha mallen kvar.

Liknande trådar

Islandshäst Får hem ett par nya hästar inom kort och tittar just efter varsitt utegångstäcke för dem. Skulle gärna vilja ha ett som är anpassat för...
Svar
8
· Visningar
768
Senast: Ajda
·
Hemmet Jag vill köpa en bubbelmaskin till vår son i julklapp, men jag hittar ingen vettig modell! Fick tipset om Power, men den verkar ha...
Svar
1
· Visningar
213
Senast: kamomillo
·
Utrustning Jag skulle så gärna vilja ha ett eget hästsläp. Problemet har varit att jag bara har B-kort och ingen bil som kan dra. Nu står jag dock...
2
Svar
20
· Visningar
981
Senast: tara
·
Dressyr Apropå diskussionen om reaktiva hästar (jag har också haft en, det ÄR ganska märkligt för även om man är van vid reaktiva hundar så är...
Svar
2
· Visningar
810

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka