isis+hoppning?

Silkisif

Trådstartare
Tja, det finns en travare+hoppning-tråd så då tänkte jag göra en motsv. fast om islandshästar. Vad tycker ni om isisar som hoppar?

Jag har varit på hopptävling EN gång och då var alla snutiga, och sa att min häst nog hade otroligt ont i alla benen för den gick så konstigt:mad: i sjävla verket så passade hästen då hon var stressad, och detta berättade jag även för funktionärerna. Men icke att de trodde mig, det måste vara något fel på hästen.:mad:

Alla sa: NAAW, så söt! Men kan den verkligen hoppa??:mad: åååh vad arg jag blir!! alla har fördomar... så jag tänkte höra med er här om hur ni skulle reagera om det kom in en isis på banan, eller vad ni tycker om att vi ställer upp med islandshästar?

Sv: isis+hoppning?

Jag tycker att det är helt OK...men där jag rider, där tycker dom att det är helkonstigt och dumt att hoppa med dom isisarna! Men det är ju bara för att dom aldrig har hoppat!
Min kompis har tre st islandshästar och hon har börjat tävlinghoppa med två av dom..:smirk: så det är klart att det är helt Ok, vad andra tycker, tänker och säger behöver man ju inte bry sig om:p :) Satsa på det du om du tycker det är kul och hästen trivs med det också!:p :angel: /Lycka till:bow: Cornelia

Liknande trådar

Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
2 052
Senast: Mia_R
·
Övr. Hund Usch måste bara skriva av mig! Om tråden är på fel ställe så flytta den gärna. Var med om en så obehaglig händelse idag! Är för...
Svar
2
· Visningar
1 735
Senast: Fruentimber
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 338
Senast: QueenLilith
·
Hästvård Hej, jag köpte mitt sto i Maj 2019 och kände ganska direkt att hon inte var samma häst som på provridningen.. hon var ändå rätt framåt...
2
Svar
27
· Visningar
6 543
Senast: sorbifolia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar