Vad brukar de säga om det lag som vinner match 3 ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För mig är inget av dem neutrala, jag ogillar båda. Jag ogillar visserligen ganska många lag. Fast mest ogillar jag Niklas Wikegård.Jag trodde HV skulle vinna.
Brynäs och HV är nog de lag i SHL som jag känner minst för... varken positivt eller negativt. De är mest neutrala för mig.
Men sen började jag kolla och av någon anledning höll jag på brynäs... har ingen aning om varför...
Haha.. varför wikegård?För mig är inget av dem neutrala, jag ogillar båda. Jag ogillar visserligen ganska många lag. Fast mest ogillar jag Niklas Wikegård.
Han har en viss tendens till att bli smått oprofessionell när han kommenterar Färjestad... Blir väl lite mycket känslor iställetHaha.. varför wikegård?
Han har en viss tendens till att bli smått oprofessionell när han kommenterar Färjestad... Blir väl lite mycket känslor istället
Wikegård är ju väldig pro-Djurgården och Färjestad - Djurgården har ju sin historia från millenieskiftet när Wikegård var tränare...Fast då måste du vara HV fan egentligen. Wikegård är totalt anti-HV.