Ishockey SM-slutspel 2017

Vilka vinner SM-guldet i ishockey, herrar 2017?


  • Antal omröstningsdeltagare
    27
  • Omröstning stängd .
damn... läste rubrikerna i morse! HV-fan som man är...

Blev ingen streaming för mig eftersom lokaltid här är 03.10 när det sänds :wtf: jag sov gott dock! :laugh:
 
Jag trodde HV skulle vinna.
Brynäs och HV är nog de lag i SHL som jag känner minst för... varken positivt eller negativt. De är mest neutrala för mig.
Men sen började jag kolla och av någon anledning höll jag på brynäs... har ingen aning om varför...:confused:
 
Jag trodde HV skulle vinna.
Brynäs och HV är nog de lag i SHL som jag känner minst för... varken positivt eller negativt. De är mest neutrala för mig.
Men sen började jag kolla och av någon anledning höll jag på brynäs... har ingen aning om varför...:confused:
För mig är inget av dem neutrala, jag ogillar båda. :D Jag ogillar visserligen ganska många lag. Fast mest ogillar jag Niklas Wikegård.
 
Jag hoppas att HV vinner, är det något lag som ska vinna är det dom som slog ut oss i semi, annars kunde vi lika gärna gått vidare :p
 
Forza Brynäs! :bump:

Som en trevlig bieffekt så är min kollega HV-fan och han har plågat mig sen vi åkte ut tidigare i våras, så vad säger man? Hämnden är ljuv?:devil:
 
Fast då måste du vara HV fan egentligen. ;)Wikegård är totalt anti-HV.
Wikegård är ju väldig pro-Djurgården och Färjestad - Djurgården har ju sin historia från millenieskiftet när Wikegård var tränare...
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/sverige/shl/farjestad/article19351038.ab

Sen kan jag väl mycket väl tänka mig att han är rätt anti HV nu, eftersom han spelade i Brynäs själv en gång i tiden. Oavsett anser jag nog att han kan hålla sig till att kommentera Gladiatorerna. :angel:
 
Jag har förstått att kommentatorer och experter alltid får höra att de är partiska. Ofta får de i samma match höra att de hejar på båda lagen.
 
Frölunda i mitt :heart tyvärr va dom på tok för ojämna i år så vi hade aldrig någon riktig chans. Tycker dom kom långt ändå mot vad jag trodde!

HV kändes som självklara vinnare innan finanskrisen och efter första matchen.. Men just nu tycker jag det lutar åt Brynäs!
 
Jag måste säga att HV har utvecklats
För några år sedan kändes det som det hände mkt i klubben med byte av ledning, tränare etc.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Gallsblåsa op
  • Recept flugmedel
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Dreglar din katt?
Tillbaka
Upp