Ishockey SM-slutspel 2017

Vilka vinner SM-guldet i ishockey, herrar 2017?

• Antal omröstningsdeltagare
    27
  • Omröstning stängd .
Yahapp, 1-1 och nu blir det intressant. Är det bäst av tre eller fem?

1-1 och 2-2 , ingen bra Hockeykväll igår. Habs var värda en förlängning. HV var det inte, sprider chanspuckar som värsta juniorlaget i mittzon. Inte många pass som satt på tejpen, på hela matchen. Får tacka Söderström att vi fick chansen i en sudden i alla fall.

1-1 och 2-2 , ingen bra Hockeykväll igår. Habs var värda en förlängning. HV var det inte, sprider chanspuckar som värsta juniorlaget i mittzon. Inte många pass som satt på tejpen, på hela matchen. Får tacka Söderström att vi fick chansen i en sudden i alla fall.

Jag tyckte den var ganska perfekt. :D Men gode gud de sista minuterna på Garden, man fick nästan en hjärtattack, särskilt som Rangers tappade en 1-2 ledning med mindre än en minut kvar i sista matchen. Plus då förlust i OT. :mad:

Det är ju lite svårt att följa finalspelet nu när man sitter på andra sidan jorden. Senaste matchen kunde jag ha lyssnat på OM jag hade masat mig upp kl 03 på morgonen :cautious:
Läste resultatet i morse.... Ta nya tag HV!

HV har spelat dåligt i båda finalmatcherna. Det krävs en rejäl förbättring om det ska bli guld. I går var det riktigt dåligt.

HV har spelat dåligt i båda finalmatcherna. Det krävs en rejäl förbättring om det ska bli guld. I går var det riktigt dåligt.

Håller med, ser inte alls ut som avslutningen av grundserien och konsekvensen i kvart och semi. Uppryckning imorgon, vi kan liksom inte förlita oss på ren tur och motståndarmisstag för att ta hem guldet.

Jag vill inte se en enda chanspass bakom ryggen som skapar kontring imorgon, från Teden eller Christensen. Och lite mer tekningsvinster krävs om vi ska skapa lite tryck.

Jag har inte sett nån match kan bara höra på radion :down:

Vilken kanal visas matcherna på? Ev kan jag streama via vpn

Utvisningar kostar mål i slutspel. När ska dom lära sig. Undra om HV får något PP denna matchen..

Bugger, måste kolla, glömde totalt bort finalen. Stream, stream, stream... Jo jag har fyran men tvn är i vardagsrummet.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Atletix
  • Vi som letar häst II

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka