Ishockey SM-slutspel 2017

Vilka vinner SM-guldet i ishockey, herrar 2017?

• Antal omröstningsdeltagare
    27
  • Omröstning stängd .
Har ej varit minsta intresserad av hockey innan men sambon är ett inbitet fan så intresset har vuxit.

Jag sitter hemma i soffan och kollar matchen och hoppas på att HV vinner.

Äsch jag får väl kolla då, men vem ska jag heja på? Det får bli Brynäs eftersom de bara ligger ett stenkast från Bollnäs, med norrländska mått då ;)

Vet någon om det finns en (legal) stream? TV i vardagsrummet och vill gärna sitta kvar vid datorn.

Jag hejar egentligen på Skellefteå, men som bosatt på Brynäs känns det som ett fullgott alternativ nu när det blev som det blev :p

Om det finns några ytterligare nördar i ämnet här. Viss tveksamhet.

Jag kommer i alla fall att sitta och sjunga temat från Disney's "Bumbibjörnarna" (om ni inte förstår är ni inte med - än) i körsång med runt 7000 andra på söndag och se till att första finalen tas hem av Smålands bästa lag.

Vilka vinner serien och SM-guldet?

*Räcker upp handen". Har hejat på HV sen 1995.

Igår var det en grym och härlig stämning. Har aldrig varit så trång på ståplats redan Rosenlundstiden.
I morgon börjar min 66 mils resa mot Gävle...

Heja Brynäs?

Fö på bra humör. Nashville har Chicago i riktig brygga, iofs ska man aldrig räkna ut Hawks, men ändå... Kul att FF fick göra två mål. Får se hur bra humör man är på imorgon *blänger på* @sjoberga

På väg hem från matchen nu. Riktigt trött och besviken på HV. Dom spelade som en potta skit när klacken slet som dårar. Men men ny match på torsdag. Sedan Gävle igen på lördag. Men då åker vi tre bussar i stället för som idag en buss.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Atletix
  • Vi som letar häst II

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka