Ischianerv och problem

cowgirl81

Trådstartare
Nån som har tips på övningar, har ondare än nånsin, och kö till både läkare och sjukgymnast. Kunde få tid inom 2 månader. Är ju liksom nu man har ont. Har fått väldiga problem nu de sista halvåret med den.
 
Kolla en privat vårdcentral. Jag fick tid till sjukgymnast jättesnabbt på min privata. Annars om du har möjlighet kolla med en naprapat/kiro.
 
Nån som har tips på övningar, har ondare än nånsin, och kö till både läkare och sjukgymnast. Kunde få tid inom 2 månader. Är ju liksom nu man har ont. Har fått väldiga problem nu de sista halvåret med den.

Jag säger också naprapat/kiro i väntan på fysioterapeut (som de heter numera istället för sjukgymnast). En bra behandlare kan få smärtan att släppa tämligen fort men grundproblemet behöver ju åtgärdas. En bra behandlare ska också kunna ge dig övningar för att förebygga (alla mina naprapater/kiro har gett mig det... sedan är ju jag rätt kass på att göra dem men där får jag ju skylla mig själv :angel:).
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Skriver här i hopp om lite vettiga tankar då jag får panik av att hålla det för mig själv. Jag har sedan tidigare problem med ländrygg...
2
Svar
29
· Visningar
1 895
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Jag har troligtvis ett litet diskbråck i höger sida av ryggen och har fått nervsmärta i höger ben . Det känns som att det bara blir...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
3 209
Kropp & Själ Vart vänder man sig när man inte kan få hjälp av vården? Jag fungerar inte på arbetet, min hjärna lägger av och den står liksom och...
2
Svar
38
· Visningar
2 778
Kropp & Själ Jag har nyss fyllt 50 och tycker att min mage har tappat formen helt,. Jag har svårt att dra in den över huvud taget. Har sen tidigare...
2
Svar
21
· Visningar
1 791
Senast: Stinaelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp