Ischianerv och problem

cowgirl81

Trådstartare
Nån som har tips på övningar, har ondare än nånsin, och kö till både läkare och sjukgymnast. Kunde få tid inom 2 månader. Är ju liksom nu man har ont. Har fått väldiga problem nu de sista halvåret med den.

Kolla en privat vårdcentral. Jag fick tid till sjukgymnast jättesnabbt på min privata. Annars om du har möjlighet kolla med en naprapat/kiro.

Nån som har tips på övningar, har ondare än nånsin, och kö till både läkare och sjukgymnast. Kunde få tid inom 2 månader. Är ju liksom nu man har ont. Har fått väldiga problem nu de sista halvåret med den.

Jag säger också naprapat/kiro i väntan på fysioterapeut (som de heter numera istället för sjukgymnast). En bra behandlare kan få smärtan att släppa tämligen fort men grundproblemet behöver ju åtgärdas. En bra behandlare ska också kunna ge dig övningar för att förebygga (alla mina naprapater/kiro har gett mig det... sedan är ju jag rätt kass på att göra dem men där får jag ju skylla mig själv :angel:).

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 151
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Jag har en vårta på ena fingret. Den sitter illa till och gör j*kligt ont till och från. Efter drygt 3 år har den fortfarande inte velat...
2 3
Svar
49
· Visningar
2 120
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Upptäckte igår att det blir väldigt tidigt mörkt, redan vid ca kl 19 börjar det skymma. Så ska inventera reflexförrådet, vet att jag...
Svar
9
· Visningar
524
Senast: SiZo
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 619
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV