Irritationsmoment

L

Lejonflickan

Är det bara jag som inte längre kommer åt knappen i nederkant som länkar till forumets förstasida, efter att man gjort ett nytt inlägg? Nu måste man ju scrolla hela sidan upp för att hitta tillbaka till "senior" eller vad man nu skriver i. Vad gör jag för fel???? :confused:

Sv: Irritationsmoment

Det finns en liten länk, längst ner till höger, där det står TOPP........ tryck på den så kommer du högst upp på sidan.
Rullningslisten som du frågar efter, är borta. Jag saknar den oxå :cry:

Inte på min dator jag trycker på "topp" hela sidan blinkar till och ställer mig längst ner likförbannat. :mad:

Aha!! På min funkar det!! Jäklar va bra att få reda på!:bow:

Konstigt vilken webbläsare/operativsystem har du.

Ett annat tips är Home-tangenten som finns på de flesta tangentbord, End-tangenten gör att du kommer längst ned på sidan.

Ja topp är ju "topp" på sidan jag just skrev på gissar jag, men jag vill komma tillbaka till själva forumets första sida. Som man kunde förut. Jag kan ju i och för sej klicka i listen till vänster, men då måste jag först skrolla ner och sen sikta rätt i den pytte-lilla texten...Det tar tid som fasiken och är irriterande, särskilt när man som jag har en långsamt modem som liksom inte underlättar såna extramoment.... :smirk: Det blir att man lessnar på att göra inlägg, tyvärr...

Backknappen igen.
Jag använder oftast backknappen tillräckligt många gånger tills jag är tillbaka där jag var exempelvis på det forumets huvudsida.

Vill man till Bukefalos förstasida kan man klicka på bukefalos-loggan uppe till vänster.

Anledningen till att jag plockade bort drop-down-menyn längst ned på sidan var bland annat för att sidan skulle gå fortare att ladda för dem med modem.

Att backa med back-knappen är också betydligt snabbare för de med modem. Då sidorna normalt inte behöver hämtas utan redan finns i minnet.

Som vanligt kloka ord från min husgud! ;)
Jag ska lära mej backa bakåt, det är bara min egen fåniga stolthelt som gör att jag vill se mitt senaste inlägg glänsa där..men då kan jag ju trycka "uppdatera-knappen" såklart. Du har rätt som alltid, det är bara jag som tänker lika kort som min trubb-nos!

:bow: :bow:

Jag vet inte, de sitter liksom på den "glömda" delen på tangentbordet..... :angel:

allstå som ekonomibrutta så använder man mest siffertangentbordet, som chattare använder man bokstäverna, det där mittemellan blir liksom ingenmansland på nåt vis.... :eek:

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
482
Senast: Krålus
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
494
Senast: Shaggy
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 554
Senast: Tilly_85
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar