Irritation i näsborrar ?? Färgen bortfrätt ???

G

Goldi

Min häst som normalt är svart i näsborrarna har nu ändrar färg. Hon är gråvit / rosa där det rinner lite vätska. Inte färgat snor. Och det är nästan som ngn liten spricka. Det ser ut som vätskan har frätt bort färgen, för det är där det rinner lite som hon ändrat färg och verkar på gränsen till att få sår. Vet ngn vad detta kan vara ????:confused:
 
Sv: Irritation i näsborrar ?? Färgen bortfrätt ???

Goldi skrev:
Min häst som normalt är svart i näsborrarna har nu ändrar färg. Hon är gråvit / rosa där det rinner lite vätska. Inte färgat snor. Och det är nästan som ngn liten spricka. Det ser ut som vätskan har frätt bort färgen, för det är där det rinner lite som hon ändrat färg och verkar på gränsen till att få sår. Vet ngn vad detta kan vara ????:confused:
putt ............
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 330
Hästvård Hej. Jag var för en tid sedan medryttare på en häst som var hur snäll som helst. Varför jag valde att söka till denna annonsör var för...
Svar
9
· Visningar
3 267
Senast: Djurvän
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det finns vissa människor som framkallar mina sämre sidor. Människor som får mig att bli någon jag inte vill vara. Jag skulle så oerhört...
Svar
0
· Visningar
1 341
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 360
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp