Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Någon som använt IRAP på sin häst? Vad hade hästen för problematik och hur upplevde du resultatet?
När min hade vrickat sig för några år sedan så bet inte kortisonbehandlingen och då fick han irap istället. Blev bra efter det och har inte kommit tillbaka. Fick betala ur egen ficka då förs bolaget inte ersatte Irap då men det var det värt, var inte så vansinnigt dyrt.Någon som använt IRAP på sin häst? Vad hade hästen för problematik och hur upplevde du resultatet?
Går det att använda Irap på mjukdelsskador också? Nu var det främst tänkt till Zackes bakknän iom att vi behandlar förebyggande med kortison. Inte så himla bra att spruta kortison för ofta, därav irap. Men nu är ju Dio halt I ett framknä och jag misstänker ledbandsskada.. Kortison hjälpte ingenting.När min hade vrickat sig för några år sedan så bet inte kortisonbehandlingen och då fick han irap istället. Blev bra efter det och har inte kommit tillbaka. Fick betala ur egen ficka då förs bolaget inte ersatte Irap då men det var det värt, var inte så vansinnigt dyrt.
Tveksamt, Mysen vrickade sig och fick ledinflammation till följd av det och som kortisonet inte bet på.Går det att använda Irap på mjukdelsskador också? Nu var det främst tänkt till Zackes bakknän iom att vi behandlar förebyggande med kortison. Inte så himla bra att spruta kortison för ofta, därav irap. Men nu är ju Dio halt I ett framknä och jag misstänker ledbandsskada.. Kortison hjälpte ingenting.