ips för tageltillväxt?

Reykur

Trådstartare
Bonnie har nött av så rackarns mycket man och pannlugg, Det är inte vackert! Finns det några "huskurer" för att få det att växa?

Sv: ips för tageltillväxt?

Öl? *s* sedan mina hästar har fått uträknade foderstater måste jag säga att jag märkt skillnad på tageltillväxat och hovarna växer så det knakar! Kan iofs vara en tillfällighet? ;) har nog tyvärr inga bra tips...

Hon har uträknad foderstat och får sedan i går även B-vitamin..
Tänkte om det fanns nån mirakelkur ;) :D

Nåt finns det säkert! Tänkte på linfrökaka kanske? *funderar* nä, jag visar vit flagg, vet faktiskt inte. På mig funkar iaf en lördagsöl, är bombis på att det är därför mitt hår växer så bra :angel: :D

Jag har hört att flytande biotin och VSL ska skynda på tagelväxten. Huruvida det stämmer låter jag vara osagt.

Liknande trådar

Foder & Strö Jag upplever min häst lite öm i huden, pälssättning på gång gissar jag? Det är ju bara protein som det finns bevis för ökat behov av men...
Svar
2
· Visningar
301
Senast: Ninnurur
·
Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
537
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Jag har en gammal ponny, 26 år, som har börjat få lite svårt att tugga hö (Duktig hästtandläkare har undersökt och bedömt.). Hon blev...
Svar
18
· Visningar
1 019
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 111
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar