S

Silverstol

Den kanske inte ska ligga här egentligen, men frågar här ändå.

Jo, det är så att min kära Ipod har hängt sig!
Skulle ladda den, för det fanns inga batterier kvar så jag kopplade in den i datorn. (Fick inte med någon vanlig laddare man sätter i uttag :mad: ) "koppla inte från", blinkade det som vanligt när jag kopplade in den. Så kopplade jag ur den alldeles nyss, och nu har den hängt sig! Vad f*n ska jag göra? :eek:

Kan ju passa på att fråga hur man får filmer till iTunes? Det går inte att göra likadant som när man lägger in låtar :/
 
Sv: Ipod.

Har du provat att hålla inne meny + playknappen tills apple symbolen har blivit synlig? Det brukar funka. :idea:
 
Sv: Ipod.

Det löste sig, eftersom det var så lite batterier kvar så laddades den ur, och nu är den som vanlig igen ^^

Men skulle fortfarande vilja veta hur man får in filmer på iTunes :D
 
Sv: Ipod.

Silverstol skrev:
Kan ju passa på att fråga hur man får filmer till iTunes? Det går inte att göra likadant som när man lägger in låtar :/

Ingen? :cry:
 
Sv: Ipod.

kom vi inte överens om att du skulle posta din ipod med den för ett tag sen? :angel:
 

Liknande trådar

Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 498
Senast: Acto
·
Western Det här forumet verkar väldigt dött men nu försöker jag pigga upp det med lite nybörjar frågor. Jag funderar på att starta ett par...
Svar
11
· Visningar
2 848
Senast: Lycan
·
Mat Jag vill börja med att den här tråden har inte med mina kollegor att göra och deras gränslösa kommentarer. Jag undanber mig därför alla...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 385
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är uppvuxen med katter och har haft en katt själv också i vuxen ålder. Det har varit ganska lättsamt och enkelt och katten jag hade...
Svar
3
· Visningar
1 961
Senast: Zpunk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp