iPod nanohjälp SNABBT!!!!!

Sofiplopp

Trådstartare
Hjälp! Snälla moderator flytta inte denna tråd närmaste timmen!!!

Jag har just köpt en iPod nano. Har pluggat in den i datorn och nu står den bara och blinkar "Do not disconnect". men den dyker inte upp i iTunes och jag kan inte lägga in musik, trots att det står att man ska kunna göra det när den laddar. Och jag ska vara på sjukhuset om typ 45 minuter - och då vill jag ha den med mig!!!!
HJÄLP HJÄLP alla snälla Bukefalister från en stressad Ploppa!!!!

Sv: iPod nanohjälp SNABBT!!!!!

Testa att uppdatera och återställa den i iPod Updater och koppla in den igen. Det funkade för mig när iTunes inte hittade min Nano i alla fall.

Hoppas att det ordnar sig för dig! :)

Sv: iPod nanohjälp SNABBT!!!!!

Det här är mitt jobb så jag borde kunna hjälpa dig..

Som någon sa innan kör iPod updater och välj att återställa ipoden. Det måste man göra när man använder den till en PC för första gången. Funkar det fortfarande inte får du avinstallera och installera om iTunes. Vilken uppdatering fick du med iPoden? Det har nämligen varit en liten bugg i den senaste så den kan vara strulig med just Nano.. står det vilken version av iPod updater du har?

Liknande trådar

M
IT & mobiler Suck, nu får jag snart damp... Har haft min Ipod Nano på 4 gig i över en månad, har funkat hur bra som helst, den går att ladda, flytta...
Svar
9
· Visningar
1 262
Senast: Magic_Mac
·
J
IT & mobiler Nu är det så att jag har ett tema på datorn som jag måste ha på min mobil. Men även fast att jag skulle få mp3 mm. på min mobil så fick...
Svar
1
· Visningar
787
Senast: SilverDroppen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix