iPod - batteribyte

Butros

Trådstartare
När iPod kom var det inte möjligt att själv byta batteri, man lär ha varit tvungen att lämna in dem för batteribyte.

Hur är det i dag? Kan man köpa och byta batteri på en iPod lika enkelt som på en mobiltelefon, eller är det fortfarande besvärligt?
 
Sv: iPod - batteribyte

Tack för informationen!

Jag noterade dock att det stod: "Att byta ett batteri kräver instruktioner och verktyg men kan göras av den som är stadig på hand."

Min förhoppning är att iPod ska komma i ett utförande, som gör det enklare att byta batteri.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Smartphones har blivit ett konflikt och stressmoment i familjen. Vi håller på att banta ner användning/tillgång så mycket det går. Men -...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 335
Senast: Badger
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
626
IT & mobiler Har tappat min stackars mobil så skärmen sprack. Tänkte jag ska lämna in och byta den, men någon som vet hur lång tid det brukar ta? Kan...
Svar
6
· Visningar
853
Senast: Halfrek
·
IT & mobiler Jag har precis bytt mobil och det är dags att pensionera den gamla på ett värdigt sätt. Den är 7 år gammal(Iphone SE) och enklast är väl...
Svar
11
· Visningar
955
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp