IPhone -kontakter

TantAgda

Trådstartare
Vid flera tillfällen nu har mina kontakter i telefonen fått spunk.
Det började med, för flera månader sedan, att sms-listan enbart bestod av telefonnummer. Alltså inga namn. Var så någon dag sen som vanligt igen. Det har kommit och gått sen dess och på senare tid kan det ibland stå ”Kanske: XX”.
Nu sedan någon vecka har det hänt även under samtalslistan. Min telefon har dessutom kopplat ihop flertalet personer med varandra. Personer med samma förnamn.
Tex har sambon samma förnamn som kompisens pappa. Pappan är benämnd med Förnamn Efternamn i kontaktlistan och sambon med Förnamn. Men nu är dom samma person under Förnamn Efternamn men med bådas nummer :confused:

Någon som förstår vad jag svamlar om och har varit med om det? Eller ännu hellre har en lösning för nu börjar jag tröttna på att inte veta vem som ringer och sms:ar mej :rage:
 
Vid flera tillfällen nu har mina kontakter i telefonen fått spunk.
Det började med, för flera månader sedan, att sms-listan enbart bestod av telefonnummer. Alltså inga namn. Var så någon dag sen som vanligt igen. Det har kommit och gått sen dess och på senare tid kan det ibland stå ”Kanske: XX”.
Nu sedan någon vecka har det hänt även under samtalslistan. Min telefon har dessutom kopplat ihop flertalet personer med varandra. Personer med samma förnamn.
Tex har sambon samma förnamn som kompisens pappa. Pappan är benämnd med Förnamn Efternamn i kontaktlistan och sambon med Förnamn. Men nu är dom samma person under Förnamn Efternamn men med bådas nummer :confused:

Någon som förstår vad jag svamlar om och har varit med om det? Eller ännu hellre har en lösning för nu börjar jag tröttna på att inte veta vem som ringer och sms:ar mej :rage:
har du fått nån ordning på spunket?
 
har du fått nån ordning på spunket?

Oj, harmissat ditt svar. Är ute på fjällvandring sen en vecka nästan :)
Jag har halebop och den uppdateras när den säger det är dags för det. Jag har säkert gjort ett par, tre stycken sen det här problemet kom.
Problemet med att den kopplar ihop kontakter tror jag att jag har löst. Men listan med sms är numera bara en lista med telefonnummer..
 

Liknande trådar

IT & mobiler Hade en djupt suspekt upplevelse med min telefon. Väntade ett viktigt samtal som gick om intet. Fick inte något inkommande samtal att...
Svar
9
· Visningar
1 805
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
8 924
Senast: lundsbo
·
Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
4 181
Senast: Yrsel
·
Relationer Osäker på både rubrik och prefix. Igår när jag tog bussen till grannbyn och snubben som gick på efter mig satte sig "bredvid" mig fast...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 298

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp