kolblakkur

Trådstartare
Vad har ni för tankar när det gäller iPhone 6? Tycker ni att den verkar bra? Kommer ni skaffa en?

Kommer nog inte att skaffa den, utan kommer skaffa femman istället. Väntar till sexan kommer så kanske femman sjunker i pris :angel:

Den har väckt ett ha-begär hos mig. :D Nu är jag glad att jag betalade min förra telefon kontant och har ett fint obundet abonnemang att belasta med en iPhone. :p

Ska kolla på den, men rent spontant känner jag att jag kommer satsa på en femma. Jag vill inte ha en större telefon.

Jag blev inte jättesugen på sexan måste jag säga. Jag hade högre förväntningar. Den är säkert kalasbra, men jag vill inte ha en större telefon och tyckte definitivt inte att den blev snyggare än femma.

Jag ska nog också satsa på att skaffa en 5S när sexan släpps i Sverige och priserna på femman borde gå ner :p

Med tanke på hur snabbt jag kastade ut femman genom bilfönstret (sic!) är jag faktiskt inte ett dugg intresserad av att byta ut mina 4S mot någon av de nyare. Då har de ändå försökt genom att slänga två gratis iPhone 5S efter mig om jag provade ett abonnemang 1 månad.

Körde femman och 4s parallellt och femman hade KONSTANT minst (minst!) en pinne mindre täckning än 4S trots att de låg bredvid varandra. Femman kopplade konstant ner (saknade täckning), tappade täckning i fickan och återfick den inte trots att det såg ut så på skärmen. Var tvungen att starta om.

Jag tror inte att jag någonsin avslutade ett samtal själv, den klippte ALLT. Hela tiden. Man kan bli galen för mindre.

Jag har en 5S som bara är ett par månader gammal så jag har ingen anledning att skaffa den nya. Jag gillar för övrigt inte att telefonerna blir större och större, jag skulle hellre se att de gick åt andra hållet.

Jag behåller min 5S, den är jag jättenöjda med. Jag gillar inte att båda modellerna är större än 5S, en telefon ska ju vara smidig liksom!

Min 4 har sprucken skarm och har fatt vissa software ideer ocksa sa jag vantar pa att 6:an kommer ut i affaren sa jag far se hur mycket storre den ar och bestamma om jag vill ha 6:an eller en 5a .... Det finns flera awesome software features i 6:an som jag vill ha, sa vi far val se nar jag ser den om jag viker mig ... trots att den ar storre.

Jag har haft min 5 i två år snart och tänker byta. Delvis för att batteritiden börjat bli kortare men mest för att det kommer en 6 vid rätt tidpunkt. Men lite beror det på pris också - någon som sett idéer om var det kan landa? (Jag är i Grekland och hänger med så lite jag bara kan).

Min 5 har dock funkat utmärkt hela tiden. I takt med att iOS förnyas blir 4 långsammare och långsammare med att köra det En 4 skulle jag inte behålla.

Nya iOS kommer den 17:e och då lär fyran vara en pina att äga. Det märks tydligt att den blir tröttare och tröttare.

26:e september börjar sexan säljas, då får man väl reda på priset också.

Min 5s är toppen :) Kommer inte byta, jag byter när det är någon som inte funkar längre, tex hade jag 3an innan och gick inte ladda upp nya appar tex osv. När 5an känns utsliten byter jag.
3an var jag överförtjust i!! :love: överlevde moppekrasch samt dopp i toaletten :p

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag skulle behöva sälja en stor del av mina kläder. Nu skaffade jag appen Vinted, det verkar smidigt. Någon som har använt den? Eller...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 739
IT & mobiler Jag blir inte riktigt klok på Teams. Har det både i min Iphone och dator. När jag har datorn igång så ändrar den ju status till...
Svar
11
· Visningar
1 079
Senast: Cattis_E
·
Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
659
Senast: Görel
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 535

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka