Intressant läsning.

YlvaG

Trådstartare
Extremt uttråkad som jag var idag så gick jag till allra första sidan av distansdelen här på buke. Jag måste säga att det är otroligt intressant att läsa hur vissa av er resonerade 2004 och hur ni resonerar idag. Vissa var benhårda med sina åsikter åt ett håll, nu är dom lika hårda i rakt motsatt ände av vad som nu diskuterades.

Det är helt klart intressant att fungera på hur mycket som faktiskt har ändrats på bara några år, hur mycket ny information som finns tillgänglig och så.

Så har ni tid över så rekomenderar jag att ni går tillbaka och slänger ett öga på vad det skrevs om för några år sedan. Vad hade folk för åsikter då? Vad kan vi lära oss av att se tillbaka?

Sv: Intressant läsning.

Nu har jag läst en del, och jag kan inte hitta det du menar, att vissa har helt olika åsikter nu mot då. Länka gärna såna trådar, så blir det lättare att fatta.

Liknande trådar

• Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 421
Senast: Gunnar
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter mitt förra blogginlägg kom jag att tänka på det här med att jag var bra på att förtrycka mig själv under min uppväxt… Och då kom...
Svar
19
· Visningar
3 845
Senast: cassiopeja
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 155
  • Låst
Hundavel & Ras Jag tycker mig se ett ganska tydligt mönster gällande hundavel som jag tyckte att vi kunde diskutera lite. Nämligen hälsotestandets vara...
2
Svar
24
· Visningar
6 099
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar