YlvaG
Trådstartare
Extremt uttråkad som jag var idag så gick jag till allra första sidan av distansdelen här på buke. Jag måste säga att det är otroligt intressant att läsa hur vissa av er resonerade 2004 och hur ni resonerar idag. Vissa var benhårda med sina åsikter åt ett håll, nu är dom lika hårda i rakt motsatt ände av vad som nu diskuterades.
Det är helt klart intressant att fungera på hur mycket som faktiskt har ändrats på bara några år, hur mycket ny information som finns tillgänglig och så.
Så har ni tid över så rekomenderar jag att ni går tillbaka och slänger ett öga på vad det skrevs om för några år sedan. Vad hade folk för åsikter då? Vad kan vi lära oss av att se tillbaka?
Det är helt klart intressant att fungera på hur mycket som faktiskt har ändrats på bara några år, hur mycket ny information som finns tillgänglig och så.
Så har ni tid över så rekomenderar jag att ni går tillbaka och slänger ett öga på vad det skrevs om för några år sedan. Vad hade folk för åsikter då? Vad kan vi lära oss av att se tillbaka?