Integrerad ridkonst?

Status
Stängd för vidare inlägg.
A

ArmyOfRiders

Hej!
Är ny här på forumet men tänkte att min fråga antagligen passar bättre in här än på dressyr.

Läste en tråd nedan där man försökte reda ut begreppen klassisk ridkonst/dressyr vs. akademisk ridkonst och det fick mig att fundera över ytterligare ett alternativt ridsätt som jag hört talas om, integrerad ridkonst. Är det någon som möjligtvis vet vad integrerad ridkonst är?

Sv: Integrerad ridkonst?

Här kan du läsa mer om Integrerad Ridkonst.

Enkelt uttryckt har det ganska lite med AR att göra men desto mer med klassisk ridkonst/dressyr :laugh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Western I höstas började jag rida efter femton års (!!! vart tog tiden vägen?) uppehåll. Valet blev då att börja på en ridskola med...
Svar
4
· Visningar
3 119
Senast: Myrten
·
Träning Hej! Är ny i forumet och har förstått att man inte får skriva ut ridskolors namn i inlägg, ber därför om PM eller guidning i tråden...
Svar
4
· Visningar
2 060
Ridning Jag har letat efter en medryttarhäst sedan i somras men hittar ingen. Det är ett problem jag aldrig har haft förut och då har jag varit...
2 3
Svar
51
· Visningar
9 462
Senast: Magiana
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 200
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Senast tagna bilden XV