- Svar: 3
- Visningar: 1 013
Igår skulle jag ju rensa två rabatter. Helt rimligt en söndag när man inte gör något annat utöver det, tyckte jag. Den första rabatten rensades klart och jag hann börja lite med den andra innan jag gick in för att äta. Sen la jag mig ner en stund för att vila lite men tvärslocknade och sov i flera timmar. Jag trodde jag skulle få problem med nattsömnen efter det, och visst kom jag i säng en aning senare än vanligt, men sen sov jag ändå som en stock. I morse hade jag uppenbara problem att komma upp ur sängen. Trots att jag sovit ordentligt var det alltså så svårt.
Idag går jobbet segt som attan och jag har huvudvärk. Det är lite surt att konstatera att jag inte orkar som förr. Det känns som om jag la ribban lite för högt igår trots allt. Men jag får väl se det som en framgång att jag trots allt faktiskt har varit ute och fixat. Nu måste jag väl bara lära mig var ribban bör ligga för det som förut var "a piece of cake" är tydligen inte det längre.
Det som är kvar av rabatten jag skulle fixa igår är i alla fall flyttat till söndagen. På lördag tänkte jag åka till Örebro och shoppa. Jag har en till rabatt att rensa på söndag, men den är ganska liten. Det borde väl gå?
Idag går jobbet segt som attan och jag har huvudvärk. Det är lite surt att konstatera att jag inte orkar som förr. Det känns som om jag la ribban lite för högt igår trots allt. Men jag får väl se det som en framgång att jag trots allt faktiskt har varit ute och fixat. Nu måste jag väl bara lära mig var ribban bör ligga för det som förut var "a piece of cake" är tydligen inte det längre.
Det som är kvar av rabatten jag skulle fixa igår är i alla fall flyttat till söndagen. På lördag tänkte jag åka till Örebro och shoppa. Jag har en till rabatt att rensa på söndag, men den är ganska liten. Det borde väl gå?
Senast ändrad: