D
Dolores_88
Förra året skrev jag en tråd om min sjuka kanin som verkade ha drabbats av någon sorts förlamning. Det slutade med att vi fick ta bort henne. Jag hade då kvar min äldre kanin och köpte två kaniner till som sällskap till henne. En månad efter att den första kaninen dog så var det tyvärr den äldres tur att vandra vidare. Min två kaniner som jag hämtade hem fick ungar i våras och jag har behållit en av ungarna. Den ungen ligger nu i exakt samma symptom som de andra. Skillnaden är att denna lillen har blivit jagad av hundar och jag vet därmed inte om de har skadat honom eller om det är något virus som legat latent hos honom.
Jag förstår inte alls vad som händer. Har jag en förbannelse över mig? Det kanske inte är meningen att jag ska ha kanin?? Stackars lilla Alien, så livsglad och verkligen jättelycklig kanin. Nu ligger han i min famn, förlamad i bakdelen, och tittar oförstående på mig. Jag håller på att fundera ut vad jag ska göra med honom, det blir nog himlen nästa.
ALDRIG MER KANIN!!
(Datum stämmer ej)
Jag förstår inte alls vad som händer. Har jag en förbannelse över mig? Det kanske inte är meningen att jag ska ha kanin?? Stackars lilla Alien, så livsglad och verkligen jättelycklig kanin. Nu ligger han i min famn, förlamad i bakdelen, och tittar oförstående på mig. Jag håller på att fundera ut vad jag ska göra med honom, det blir nog himlen nästa.
ALDRIG MER KANIN!!