mackan
Trådstartare
Alltså måste bara nämna detta. Mailade SGC med fråga om vad som gällde runt både ägarbyte samt hästpass för min kille, född 2000. Fick inget svar på länge från den allmänna mail addressen så under tiden fick jag tips om en direkt kontakt som jag mailade med samma fråga. ett par dar senare fick jag två HELT motsatta svar på bägge mina frågor från de två personer som svarade från SGC. har sen mailat bägge med den andres svar och ställt frågan varför olika svar och vad gäller egentligen? Inte fått svar från den ene, den andre svarade "gör bara som jag sagt så blir det bra".
??? vad är det för svar? Och hur kan det komma sig att man får två helt motsatta svar på två identiska frågor? Irriterad minst sagt....! Väntar nu på svar igen från personen som sa "gör bara som jag säger" på frågan varför jag ska skicka in mitt pass om det inte behövs uppdateras som den andra personen säger....
??? vad är det för svar? Och hur kan det komma sig att man får två helt motsatta svar på två identiska frågor? Irriterad minst sagt....! Väntar nu på svar igen från personen som sa "gör bara som jag säger" på frågan varför jag ska skicka in mitt pass om det inte behövs uppdateras som den andra personen säger....