Inte dräktig

Rotterö

Trådstartare
Jag kollade mitt sto i dag. Om hon skulle vara dräktig. Men negativt besked. Hon var inte dräktig.
men nu står hon kvar på stationen. Hon ska ju gå i brunst snart då. Då kan de insimenera henne ignen. :devil: :devil: :devil:

Alltid tråkigt med negativa besked.Mitt sto gick över en gång förra året men tog sej på andra omgången...tur eller otur...ja vi får väl se vad resultatet säger när hon har fölat! ;) :D

Jag skulle nämligen ha Briar...men han tävlade och då fick jag ta andrahandsvalet Chess till första semineringen.Till den andra semineringen var Briar hemma..så då fick jag mitt förstahandsval i allafall!(om nu allt är som det ska vara) :D

Jo det är tråkigt. Men nu är det tidigt på sesongen . Förra gången fick vi göra tre försök. Tredje gången jillt.
Hon hade då en livmoder bakterie. Behandling och sedan tog det sig.
jag har tagit Metall nu. Skall fortsätta med honom

Liknande trådar

Avel Hej! Jag har ett 7 år gammalt sto, aldrig tidigare varit dräktig. Hon betäcktes förra sommaren (14 juli) men konstaterades senare på...
Svar
8
· Visningar
1 271
Senast: Alexandra_W
·
Avel Jag har ponnyston som går på fribetäckning med hingsten. De har gått ihop sen i maj och går fortfarande kvar med hingsten. (det är okej...
2
Svar
25
· Visningar
2 664
Senast: Karro-Lina
·
Avel Hej! Jag behöver verkligen alla tips och råd jag kan få just nu. Jag har ett sto som jag har lämnat på betäckning i maj, och hon står...
Svar
16
· Visningar
2 077
Avel Vill inleda med att jag skriver frågan med ett visst önsketänkande att provet visade fel. 😉 Jag testade p-test på mitt sto på 106dygn...
Svar
12
· Visningar
1 118

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka