Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var frost här i morse, men det växer och finns ju fortfarande gröngräs så jag funderar på om de inte mår bättre av att kunna vara ute och skutta hela dagarna och äta gräs även fast pälsen blir lite jobbigare när de väl kommer in.Innan de börjar sätta för mycket päls skulle jag säga, så omkring nu i mina trakter. I morse var det bara ett par plusgrader.
Jag har lärt mig att man inte vill ha större temperaturskillnader än 20 grader, så jag hade tagit in på nätterna om det är nollgradigt ute dagtid kan de ju vara ute när det är varmareDet var frost här i morse, men det växer och finns ju fortfarande gröngräs så jag funderar på om de inte mår bättre av att kunna vara ute och skutta hela dagarna och äta gräs även fast pälsen blir lite jobbigare när de väl kommer in.
Nej, de har elstängsel- hage så när som kommer lär det inte gå runt tillräckligt med ström.Finns det möjlighet att fortsätta ha dem utomhus i vinter?