Installation som inte funkar

Rimfaxe

Trådstartare
Jag försökte ladda ner Micromedia Shockwave Player från Adobes hemsida men då får jag meddelandet "Det gick inte att köra installationsprogrammet".

Jag har Microsoft Internet Explorer som webläsare. (Har även Mozilla installerat). Mitt Windows är inte äkta tyvärr, ifall det har något med saken att göra? :confused:

Någon som vet varför det inte fungerar? Jag kan ju bl a inte spela det där hästspelet ni tipsar om i en tråd. ;)

Sv: Installation som inte funkar

är du admin på datorn? eller åtminstone har högre rättigheter än vanlig användare?

Saknar du en windows installer?

Sv: Installation som inte funkar

Datorn har en användare, inloggning. Vet inte varför den skapades egentligen, troligen någon som klickade på logga ut istället för stäng av.

Windows installer? Vad är det? *:o *

Liknande trådar

IT & mobiler Min dator dog i februari och sedan dess har den vägrat starta. I går äntligen fick jag den "lagad" av en snäll kille och det som var fel...
Svar
8
· Visningar
1 728
Senast: Araminta
·
IT & mobiler Jag har efter datorbyte problem med att se filmer,tex på youtube. Rättare sagt, det är omöjligt. Jag har försökt installera Adobe...
Svar
7
· Visningar
9 114
Senast: BlackMoon
·
C
IT & mobiler iSearch \"toolbar\" - så fick vi bort den! Sambon (baszen här) hade fått upp en extra rad i Explorer med bl a en sökruta för iSearch...
Svar
8
· Visningar
1 267
Senast: ScissorHands
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka