Instagram?

Bacardi

Trådstartare
Hej!
Ni spm har instagram, kan ni se era besökare?
Jag har inte något instagramkoto men gillar att kolla på flera andras konton. Ser dom att jag eller min IP-adress besöker dom? (a)

Hej!
Ni spm har instagram, kan ni se era besökare?
Jag har inte något instagramkoto men gillar att kolla på flera andras konton. Ser dom att jag eller min IP-adress besöker dom? (a)
Jag tror att om du klickar på en Instastory (cirkeln kring avataren som visar om man lagt upp en filmsnutt) så kan man se vem som tittat. Men bara där.

Men har du inget eget konto tror jag inte du kan se andras Instastories.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har funderat flera gånger på vad som påverkar spridning och synlighet på instagram men blir aldrig riktigt klok. Inte för att jag...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
5 180
Senast: cili
·
Samhälle Jag funderar kring det här med att söka vård i en annan region än den man bor i. Jag har förstått att jag har rätt att söka öppenvård i...
Svar
2
· Visningar
384
Senast: manda
·
Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
789
Senast: animalasia
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
617
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Stillsam sysselsättning?
  • Akvarietråden V