Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Följdfråga...kan man följa någon anonymt?
#nypåinstagram #nollkoll
Följdfråga...kan man följa någon anonymt?
#nypåinstagram #nollkoll
AHAA...tack! Kanske skulle fråga personen om det är ok...så jag inte missar något för att jag vill vara "hemlig"?Ja. Du söker på personens nick och sedan får du gå in på hens sida därifrån varje gång. Det går bara att följa oanonymt på det sättet.
AHAA...tack! Kanske skulle fråga personen om det är ok...så jag inte missar något för att jag vill vara "hemlig"?
Men är personen "tvungen" att "följa" mig då...?
Jag har sisådär 140 följare men följer själv sisådär 20 pers, så det går alldeles utmärkt att följa utan att den andra personen behöver följa tillbaka. Följ på hej vilt du, tror inte att någon blir irriterad över nåt sånt om denne har en öppen profil (då hänger man lite på fel ställe, så att säga)AHAA...tack! Kanske skulle fråga personen om det är ok...så jag inte missar något för att jag vill vara "hemlig"?
Men är personen "tvungen" att "följa" mig då...?
Jag har inga bilder längre att lägga ut. Min häst är ju död. Inte äter jag några lyxmiddagar på restaurang , IKEA räknas väl inte. Barnbarnet är med på mammans Instagram. Så ja , det blir inte så mycket numera
Jag medJag har några vänner där som vägrar fb
Jag tycker det är kul att se vad mina vänner och bekanta har för sig.
Jag förstår däremot inte varför många människor vill ha så många följare som möjligt, även såna som man inte känner. Vill någon förklara tack? För att man ska känna sig lite snygg (de som lägger ut massa selfies ) och viktig? Eller varföööör?
Hm mina senaste bilder på instagram är en bild på hunden, två bilder på olika ljusgrupper, bilder på lite blommor i trädgården som hade missat att det var december, barnet, lite hemgjord mat, makens gipsade fot osv... dvs inte så flashiga alls men uppenbarligen omtyckta! Jag tycker personligen att det är roligare med de som lägger ut från sin vardag än de som verkligen arrangerar bilder för att visa upp en fasad.Jag har inga bilder längre att lägga ut. Min häst är ju död. Inte äter jag några lyxmiddagar på restaurang , IKEA räknas väl inte. Barnbarnet är med på mammans Instagram. Så ja , det blir inte så mycket numera