Instagram?

Lycanthrope

Trådstartare
Skriver man sina egna taggar på instagram? Varför?

En tjej jag är vän med på facebook (gammal stallkompis) skriver alltid taggar som ; slampa, slampig, bröst, snygg, brud, läcker, party osv på sina bilder (alla ord samtidigt alltså). Både text och bilder är relativt osmakliga, men det får hon ju göra som hon vill..

Men är taggarna till för något särskilt?:o
 
Sv: Instagram?

Om man trycker på taggen så kommer det upp flera bilder där folk har skrivit samma tagg. En gemensam nämnare liksom. Och man skriver taggarna själv. Sen varför man vill föreställa sig själv som slampa är inget jag kan svara på!
 
Sv: Instagram?

Måste fråga en sak här också. Hoppas det är ok.
Om någon skriver en tagg på min bild i kommentarsfältet. Visas den då för alla andra? Jag vill ju bara att de som följer mig ska se bilden. Inte massa andra (då hade jag ju taggat den själv)
 
Sv: Instagram?

Testa att trycka på taggen? Du borde då komma till en "tagg-sida" där även din bild syns, men den kommer ju inte upp i någon annans flöde.
 
Sv: Instagram?

Du kan ställa in dig själv som "privat användare" eller något åt det hållet och då syns dina bilder bara för dina följare.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 685
Senast: Blyger
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 183
Senast: Gunnar
·
Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 339
Senast: Sel
·
IT & mobiler Har en iPhone 6s som är runt 3,5 år gammal. Senaste halvåret har den börjat krångla, hakar upp sig när jag surfar och sidan fastnar...
Svar
18
· Visningar
1 803
Senast: Raderad medlem 6459
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp