Inspirerad av Snurpe

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Lonely
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 1 098
L

Lonely

Läste snurpes tråd om egentillverkade hinder och å då växte kreativiteten fram ;)

Detta gjorde Lonely igår :D

402992.jpg

402987.jpg

Dock små bilder men jag fick inte dom stora att funka :(

vad har ni gjort för egenbyggda hinder? visa bilder :p *vet att det finns 1 miljon såna här trådar, men ändå*

Sv: Inspirerad av Snurpe

Vilka fina. Är det vanliga brädor som du har sågat lite i på kanten?

Har länge sagt att jag ska göra egna plankbommar men aldrig fått tummen ur...

Min kompis däremot har sytt lila teddyfodral som vi drog över ett par bommar. Såg ut som en död fraggel ungefär ;) Ska se om jag inte kan ta en bild på fraggelhindret imorgon.

Japp det är vanliga plankor bara, lätt och snyggt ;) :p

Nää va häftigt *avis:cry:* ;) Jag har ju ingen symaskin ju och kan inte sy för hand :(

Visa jättegärna bild :d

Såna plankbommar har jag oxå gjort, blir så fint när man målar dem lite snyggt oxå!

Vet att vi i traktorförådet på stallet har en massa marabou hinder och liknande. Detkan man väl göra själv? bara köpa lite choklad och måla av :d gott på köpet dessutom

Lonely skrev:
Läste snurpes tråd om egentillverkade hinder och å då växte kreativiteten fram ;)

Detta gjorde Lonely igår :D

402992.jpg

402987.jpg

Dock små bilder men jag fick inte dom stora att funka :(

vad har ni gjort för egenbyggda hinder? visa bilder :p *vet att det finns 1 miljon såna här trådar, men ändå*

Hur hänger du fast dessa? Med vanlig bomhållare, fungerar det? :confused: *snygga*

Japp, bara att hänga på vanliga hållare dom är ju L formade (mina iaf.)

Det går jättebra att hänga upp plank på vanliga bomhållare, så vida du inte har supersmala plankor, då är de svåra att få att stå upp.

Jag såg för några år sedan ett företag (har glömt vilket) som hade sydda "rör" i vitt och blått eller rött osv. som man trädde på fula bommar, dom var i mjuk plast och kostade 19 kronor styck, då...

Liknande trådar

Samhälle Såg att @Görel tipsat om denna på annat håll men den är för intressant att inte få en egen tråd. Intressant i betydelsen hur ett - vad... 2 3
Svar
45
· Visningar
3 797
Senast: Sirap
·
Utrustning Tjo, behöver någon att bolla lite täckestankar med! Köpte en till häst förra veckan (oops) som liksom min första vill ha kläder...
Svar
14
· Visningar
1 167
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på... 2
Svar
34
· Visningar
2 114
Senast: starcraft
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 606
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka