Inspirationsida FörallaiSverige ???

Är det inte bara någon vanlig fbgrupp som någon av dina vänner skickat en inbjudan till? Det finns ju miljoner sådana?

Fått en vänförfrågan på facebook. Jag nekade.
Kollade in sidan och det verkar rätt skumt. Är det nån som vet vad det är och hur i hela friden de hittat just mig??
"Inspirationsida FörallaiSverige"
Bilderna känns ju lite sliskiga men oskyldiga.
Jag såg en fullt normal politiker bland vänner så det är nog inget skumt.
Det är väl namnet "För alla i Sverige" som man kan undra lite över med tanke på all främlingsfientlighet som finns idag.

Det är ju inte en grupp utan en "person".

Jag har aldrig hört talas om det men får (fri)religiösa vibbar.
Tar man upp sidan får man frågan om man känner henne. Så uppenbarligen är det en kvinna som håller på med detta ...sorry... dravel.

Liknande trådar

Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 924
Senast: Mabuse
·
Kropp & Själ Jag vet att det finns trådar på ämnet men jag vill ändå ha en till. Mitt hår är alltid torrt och tråkigt. Jag använder schampokakor och...
Svar
11
· Visningar
431
Senast: Dimmoln
·
Hemmet Har köpt en lägenhet och även om det i grunden inte är några fel på den, så finns det en hel del jag skulle vilja fräscha upp. Ytskikt...
Svar
2
· Visningar
252
Senast: Badger
·
Samhälle Barnen har skolresor till Stockholm nu i slutet av terminen, 16 åringen har rätt mycket fri tid där de går runt själva och är såklart...
2
Svar
22
· Visningar
2 750
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar