Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja precis, vore det inte väldigt fint med pärlspont i taket? Angående säng så är det ju inte så många gavlar som går in där, och förvaringen är lite begränsad. Så jag är sugen på IKEAS Brusali med förvaringslådor under som matchar sängen. Den gaveln är bara 93 cm hög. Det finns en liten garderob, det vore fel att kalla den walk in closet för den är så liten . Men en sån man går in i. Dock rymmer den inte så himla mycket pga snedtaket. Så tänker mig en byrå också, kanske nåt mer. Men inte massor med möbler.
Sängbord har jag redan köpt Bara 110 kr på Myrorna, i furu som ska göras vita och få nya knoppar! Men eftersom de var så billiga så får man ju se sen om de öht passar, blev bara så förtjust.
Glömde! De två rummen är ju identiska men jag tror jag ska göra det södra till sovrum för det har en liten Husqvarnakamin! Så den tar upp en liten plats vid dörren. Och har en ful grön färg. Kan man måla om den, tro?