inspiration!

C

CarolineNSV

Ska rida idag och det står still i huvudet.
Jag har valet att rida ut.
eller rida på en liten avdankad travbana.

Hade tänkt mig nån galoppträning, övergångar, försöka få honom mer samlad o lyhörd.

Hur tycker ni ja ska träna o främst Vad ska ja träna idag!!
:bump: :eek:

Sv: inspiration!

svår fråga i med att jag inte vet någonting om din häst....

Varför inte göra båda delarna? träna lite på banan och så snabbt han går som en klocka, rid ut! :) så brukar jag göra ibland när jag inte vet ;)

svår fråga i med att jag inte vet någonting om din häst....

Varför inte göra båda delarna? träna lite på banan och så snabbt han går som en klocka, rid ut! :) så brukar jag göra ibland när jag inte vet ;)

hehe ja! funderar på att gå till en liten skogsväg med några pytte terräng hinder (typ stock o liknande) :D

Jag bestämmer aldrig vad jag ska göra eller vart jag ska rida förrän jag sitter på hästen.
Vad jag ska göra beror på dagsformen på hästen. Vart jag rider beror på mig själv och vädret oftast.

/M

Liknande trådar

Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
286
Senast: Lavinia
·
Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
2 091
Senast: MiniLi
·
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 141
Senast: Anna-Bella
·
Träning Jag behöver lite tips och inspiration. Min häst är 8 år och går stadigt i förvänd, har en bra grund galopp men är inte så reaktiv. Han...
Svar
17
· Visningar
2 276
Senast: JohannaB
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama