Inskrivning

Status
Stängd för vidare inlägg.
D

dorisdoris

Skall på inskrivning nästa vecka hos barnmorskan. Frågad hur lång tid besöket tar, 1.5 h :eek: svarade hon! Vad GÖR man under 1.5 h?

Senast jag var hos läkaren, inklusive 2 sprutor och undersökning tog det max 45 minuter...

Sv: Inskrivning

Min inskrivning tog 1 1/2 h, min kompis tog 35 minuter. Jag tror det beror på hur mycket funderingar man själv har och så.

Jag blev vägd, de tog blodtryck och blodvärde, urinprov och därefter fick vi svara på en massa frågor om jobb, adress osv. Därefter fanns tid för att ställa frågor, en tid som vi uppenbarligen utnyttjade väl.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 256
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 725
Senast: Anonymisten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Fortsättning från VGV Kids. Vi träffade en sköterska på närakuten som verkade oroad. Hon verkade inte riktigt få grepp om varför han...
Svar
12
· Visningar
2 126
Övr. Barn Just nu arbetar jag 85% (utan att fylla upp med föräldrapenning), men skulle ju vid en ev ny graviditet egentligen vilja jöja min SGI...
2
Svar
25
· Visningar
1 889
Senast: Manji
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Hjälp att välja ras