Det är mycket som konkurrerar om min uppmärksamhet, men jag hittade två finfina lådor i ladan som jag tog in för att ha till vedförvaringen.
Visa bifogad fil 14609
Kökssoffan flyttade jag ut till verandan. Där fungerar den fint till förvaring av trädgårdsverktyg och så kan jag sitta där och lukta på blommor. Det gjorde jag igår.
Jag har också köpt billiga vita lådor till varulagret. Där tog jag mig friheten att betala med företagskortet för inte tusan kan varulagret se ut som hej-kom-å-hjälp-mig.
Jag har också fått tag i en gardinstång som jag ska göra en klädhängare av. Den kostade 5 kronor. Om kedjan jag har hemma inte räcker till bygget måste jag komplettera, men annars finns allt. Det är lite svårt att förklara hur jag tänkt bygga men får visa sen. Lösningen är i alla fall simpel och borde gå snabbt att ordna.
Sen har jag köpt en ny krukväxt, en monstera. Den var modell större och jag hade lyckligtvis en passande ytterkruka till den hemma.
Så det är väl så långt jag har kommit.
Vedförvaringen var verkligen jättesnygg! Har funderat på något här hemma till veden, blir nog en liknande lösning