Inredning - Tapetval!

Capable Case

Trådstartare
I morgon flyttar jag in i min nya lägenhet och såklart måste den ju målas om och donas med!

Har kikat på tapeter att ha som fondvägg i vardagsrummet och har fastnat för en helt ljuvlig tapet! Vad tror ni om denna? Vad skulle ni ha för färg på resten av rummet? Jag funderar på något som går i samma färg som bladen på tapeten..

Kom gärna med andra förslag på snygga tapeter!

Det är den hallonröda jag ska har fastnat för..http://www.tapetorama.se/display.php?item=75416&category=Wallpaper

Sv: Inredning - Tapetval!

Söt! Nån form av grå väggar skulle säkert bli fint. Jag har en färg som heter wet sand i mitt sovrum, den finns i olika mörkheter om jag inte minns fel. Den är grå men ändå åt det varmare hållet. Tror de skulle kunna passa bra ihop!

Försök fånga en av bladets färger i övriga tapeter :)

Ja visst är den söt!

Man kan beställa prov på tapeten men jag funderar över hur stort provet är? Man vill ju kunna se bladen lite och se vilka färger som finns med.. Tror nog det får bli så att jag tar en utav färgerna från bladen till resten av rummet..

Men då är jag inte helt ute och cyklar då med den tapeten?
den är ju ändå rätt färggrann..

Du kan inte visa bild på hur din färg ser ut i rummet?

Den är superfin tycker jag :) Kontakta dem och hör med dem. Förklara att du tänker köpa den men vill hitta en passande färg som matchar :)

Nu är inte färgåtergivningen på min kamera helt 100, vet inte om man kan hitta färgprover på internet som stämmer mer överens.

feb6.jpg

Etage har ju sina fina blommor i färgerna:
2 vita
brun/latte
mint/turkos
Svart
E4_large.jpg

eller varför inte midbecs Nova
4.jpg

Även den i olika färger...?

Artist tänkte vi ha i vårt sovrum :) den du visar är så fin

Liknande trådar

Hemmet Är det någon som vill hjälpa mig med lite tapet-inspiration? Jag behöver tapetsera om i vardagsrummet och jag vill gärna ha en fondvägg...
Svar
0
· Visningar
573
Senast: Daff
·
Hemmet Vi har ett rum som vi inte vet hur vi ska inreda riktigt. Det som måste få plats är minst ett skrivbord och våran träningsbänk...
Svar
3
· Visningar
1 532
Senast: Tjôta
·
Äldre Jag har precis flyttat till större boende, efter att ha bott i diverse små lägenheter med enbart ett till två fönster. Nu har jag en...
Svar
0
· Visningar
670
Senast: Eina
·
Hemmet Ja, det är klart att det går, men tar det lite mer från början, för nu är det förändringens tid för mig :) Jag bor i hyreslägenhet och...
Svar
17
· Visningar
5 204

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

Omröstningar