Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Min övervåning är helt öppen med kök och vardagsrum i ett med snedtak. Mina väggar är helt vita. Står i valet och kvalet om jag ska måla en av väggarna grön, men tror ändå det blir bäst med vitt, det funkar liksom till allt. Är supernöjd med hur jag fått till det där uppe!
Kläder & Bli fin
Behöver verkligen nya glasögon. Mina glasögon är ca 18 år gamla, omoderna och något för starka. Är inte bekväm att röra mig utanför...
Hästnyheter Detta är en väldigt viktig punkt som jag tror många ofta glömmer. Brandmännen står inte och kämpar med en boxdörr med risk för sina egna...
Islandshäst Man blir så effektiv som man måste - jag mockar fyra boxar på en halvtimme och dottern tycker jag är hopplöst långsam. Hon har ju jobbat...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.