Inreda vardagsrum med snetak?

Fibusen

Trådstartare
Behöver tips,och gärna en massa bilder på hur ni har gjort. Ska ta kort på rummet,men har inte tillgång till kamera förens i nästa vecka...

Sv: Inreda vardagsrum med snetak?

ska försöka fota vårat rum med snetank men idag hinns det inte med =)

Tyvärr är jag väldigt missnöjd med att det e så svårt att få det bra med snetak därför funderar vi på att bygga ut huset:o

Ja,det är verkligen jättesvårt! Svårmöblerat,och sen känns det "slöseri" på tapet,eftersom den bara kommer att synas på EN vägg....

Min övervåning är helt öppen med kök och vardagsrum i ett med snedtak. Mina väggar är helt vita. Står i valet och kvalet om jag ska måla en av väggarna grön, men tror ändå det blir bäst med vitt, det funkar liksom till allt. Är supernöjd med hur jag fått till det där uppe!

Ska försöka fota övervåningen i veckan :)

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Behöver verkligen nya glasögon. Mina glasögon är ca 18 år gamla, omoderna och något för starka. Är inte bekväm att röra mig utanför...
Svar
11
· Visningar
690
Senast: Åsa A
·
Kläder & Bli fin Jag har ganska långt hår nu och nästa vecka ska jag till frissan. Egentligen vill jag ha kort hår igen, men tyvärr har jag inte...
2
Svar
25
· Visningar
1 739
Senast: KesoNeso
·
Samhälle Nästa vecka ska vi åka till Stockholm. Det är jag och min man, tre av våra barn (11, 13, 14) och hunden. Vi har bytt bostad med en annan...
2
Svar
29
· Visningar
1 400
Senast: Mia_R
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 414
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Störiga saker vi stör oss på, del 37.
  • Inredningstråden nr3