Inreda kontorsrum!

touche

Trådstartare
Nu har jag äääntligen ett eget kontor och det är dags att piffa till det lite. Frågan är hur?! Nu i juletid får man ju lite gratis med adventsljusstake osv. men vad har ni på ert kontor som gör det mysigt? Jag är rätt kass på inredning överlag så tips mottages tacksamt! Visa gärna era kontor också, alltid kul med inspirationsbilder :)
 
Nu har jag äääntligen ett eget kontor och det är dags att piffa till det lite. Frågan är hur?! Nu i juletid får man ju lite gratis med adventsljusstake osv. men vad har ni på ert kontor som gör det mysigt? Jag är rätt kass på inredning överlag så tips mottages tacksamt! Visa gärna era kontor också, alltid kul med inspirationsbilder :)

På jobbet alltså?
Jag har en massa spännande saker på mitt kontor. Eller ja, på mitt skrivbord eftersom jag sitter i ett mindre "landskap". Här finns till exempel godisskål, speldosa, ballonger, fina kastanjenötter, roliga bilder, färgglada häftapparater, en ziljon postitlappar, små färgglada spindlar i plast, kexchoklad och en levnadsglad krukväxt.

Jag jobbar som grafisk formgivare, stöket på mitt skrivbord är ett tecken på en kreativ person i en kreativ arbetsmiljö :angel:
 
Här finns till exempel godisskål

Jag känner tydligt att bara det skulle göra mitt kontor väldigt mycket trevligare! :d Risken är bara att skålen skulle vara ständigt tom (eller i behov av påfyllning)...

Jag vill också gärna se inspirationsbilder på kontor/arbetsplatser. Kommer ingen vart med mitt eget trots att det finns alla möjligheter till så mycket personlig prägel man bara orkar med. Enda piffet består av några färgglada brevkorgar, en temugg från Indiska och ett fint "coaster" (vad 17 heter det? Glasunderlägg??). Lite påvert onekligen :p
 
Nu har jag äääntligen ett eget kontor och det är dags att piffa till det lite. Frågan är hur?! Nu i juletid får man ju lite gratis med adventsljusstake osv. men vad har ni på ert kontor som gör det mysigt? Jag är rätt kass på inredning överlag så tips mottages tacksamt! Visa gärna era kontor också, alltid kul med inspirationsbilder :)

Jag har en massa tavlor på väggarna! Inget dyrt, bara en massa gamla paint-by-numbers från Ebay och kladdiga teckningar som min systerdotter har gjort på dagis. Det piggar upp, både mig och mina studenter. Dessutom har jag klätt min jättestora anslagstavla med tyg och har en del glada växter här och där, samt julgransbelysning längs en lång vägg med hyllor.

Skall se om jag kan ta kort på måndag.
 
Jag har ju inget eget kontor men väl ett jobbskrivbord och det som mest utmärker sig är nog alla mina lådor i allehanda färger. Jag har valt vitt som bas och öser sedan på färg på detaljerna.
 
*harkel* Pinterest *harkel* ;):D har själv en hel anslagstavla med bara kontorsbilder, inte för att jag har någon, men jag måste ju vara förberedd för framtiden :angel:
 
*Puttar* Nu har jag köpt 5 affischer från Desenio, tavellist, blommor, doftljus och lite fina hållare till pennor. Ska fixa och dona på måndag, kanske det inte känns så hemskt att helgen tar slut :angel:
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 129
Senast: valy
·
Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
3 096
Senast: Ridinglady
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 422
Senast: tuaphua
·
Hundhälsa Var lite aktiv här för några år sedan, men sedan har jag bara kikat in då och då. Nu har jag dock bryderier som jag hoppas få tankar...
2
Svar
30
· Visningar
5 945
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp