Sv: Innekatt

Den ena bondkatt, den andra är en russian blue. De är bägge rätt aktiva katter, så de har stort utbyte av att leka med varandra.

Ingenting egentligen bara olika namn på katt utan stamtavla.

vi har 2 huskatter. en kattunge och en vuxen. vi släpper inte ut dom pga vi är rädd att de ska springa bort eller bli tagna. bor i ett sådant område där det händer. däremot får dom lov att vara ute på balkongen som är innätad för säkerhets skull.

Två russian blue.

Vi har INGET emot husisar, många är jättevackra, men vi ville vara säkra på att våra katter skulle trivas inne. Vi har inte ångrat valet av rasen! :)

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har under många år drömt om att skaffa katt men ständigt trängt undan drömmen utifrån min livssituation. Jag bor i lägenhet, pendlar...
Svar
19
· Visningar
1 064
Senast: Keb71
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
848
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Jag har en katt som vantrivs som innekatt och har en kompis uppe i Norrland som jag känt i många år som behöver en stallkatt. Min katts...
Svar
2
· Visningar
706
Senast: ufot
·
Övr. Katt Ska snart börja gå ut med min katt i sele har jag tänkt. Vi måste bara träna lite med sele först 😅 Han är ju annars en innekatt...
Svar
17
· Visningar
1 011
Senast: cambodia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama