Inlägg med citering utan något ytterligare innehåll

Cattis_E

Trådstartare
Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara olämplig frågeställning.

Jag tycker mig några gånger ha sett ganska nya användare göra ett inlägg med endast ett citat av en tidigare användare, ofta i en lite äldre tråd. Sedan har man inte skrivit något innehåll alls.
Har sett det några gånger nu och tänkt att det är ett misstag, att de råkat posta innan de skrivit. Och därför kommer posta ett inlägg till med det som inte kom med. Men det har inte så länge jag haft koll på den tråden hänt.

Det uppstår så många frågor i min hjärna 😅😇
Den viktigaste är:
Vad har jag nu missat?
Betyder det här något jag borde förstå?

Men även:
Är det något som förekommer på andra ställen?
Är det bara misstag som jag övertolkat?
Vill man lyfta precis samma frågeställning igen?
Vill man bara putta upp tråden men vill inte skriva det?
Tala om för vissa invigda att detta är ens nya nick?

Har ni någon insikt, gissning eller teori om fenomenet?
 
Ibland är deras svar i citatet. Jag lyckas ofta bli av med skrivmöjligheten utanför rutan. Jag vet hur jag ska fixa det men misstänker att de inte har en susning. Till detta finns de där inläggen som bara är ett citat utan något egen material. Jag är också fundersam över detta. Tidigare gick det väl inte att posta sådana inlägg har jag för mig eftersom de räknades som tomma, kan minnas fel
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 116
Senast: QueenLilith
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
24 091
Senast: cirkus
·
Bukefalos Hej, Nyss försvann ett par av min ainlägg då jag hade länkat till bilder på två olika sadlar, likadant utseende men olika märkesnamn...
Svar
10
· Visningar
1 611
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Då jag inte fått svar på PM så kommer jag ta det här offentligt i syfte att väcka diskussion om både min tråd och övriga trådar som...
7 8 9
Svar
162
· Visningar
15 812
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Lösa benbitar
  • Hovbensfraktur
  • Hjälp, häst som inte sväljer sin saliv

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp