Inlägg borta i cyberrymden...

Susan

Trådstartare
På forumet Dressyr strå att axel gjort ett inlägg i tråden
"Dressyrhäst på Gym." 21.34,
men går manin på tråden så hittar man inte det:confused:

Bara nyfiken.

Har kollat tre gånger att 'jag' tryckt på rätt knappar :o

kollar nu en gång till för säkerhets skull

Sv: Inlägg borta i cyberrymden...

Igår la flashligt in ett svar 00.19 i tråden STARK OCH SVAG SIDA på Grundutbildning. Det synns inte heller, ledsnade igår och försökte idag.

Axel verkade ha nån teori att henens hamnat bakom reklamen, så jag la in ett inlägg till för att se om det skulle rassla loss som Axels - men icke sa nicke.

Inlägget visar på forumet, det finns med bland flashlights inlägg, men som sagt inte i tråden, det funkar altså inte heller att hitta dit via flashlights inlägg.

Det känns som det är mycket skumt nu...

Sv: Inlägg borta i cyberrymden...

fortsätter min lilla monolog...

Inlägget nu på plats, det har nog med "reklamavbrottet" att göra i alla fall :crazy:

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
495
Senast: Shaggy
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 946
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
2
· Visningar
705
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 265
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar