inkörning/tävlingar

L

Linnzan

Finns det några från norrbotten här på forumet som tävlar i körning?? :)Jag har ingen koll på detta med körning själv. Hade önskat hitta någon som kunde köra in samt tävla min lilla welsh mountain i framtiden. Hon blir ju bara 3 år nu i vår.Hade varit kul att komma i kontakt med folk från norr som är intresserad av körning. Jag tycker det ser super kul ut och har groomat på någon tävling men kan absolut inte nått.:o

Sv: inkörning/tävlingar

Är du seriöst intresserad av körning kan du kontakta distriktsgrenedaren i norrbotten, och kolla in disktriktets hemsida om kurser m.m
www.kuskringen.nu står en hel massa om körning, och kontaktuppgifter till folk i länen.

Sv: inkörning/tävlingar

tackar för tipset... drömmen är nog att hitta någon som kan detta så man kan få lite pro hjälp... tiden känns lite knaper för att hinna med allt.. men jag tycker att riktig körning (som tävlings gren) är grymt skoj.. kanske får klona mig...

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
616
Senast: Mli
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 225
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 809
Senast: Lavinia
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 056
Senast: Farao
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka