Inkörning, film..

Tussilago

Trådstartare
Måste visa er en liten film, då min häst för första gången drar däck! Så duktig så! Ska ge mig ut med däcket lite fler gånger, sen ska jag sätta på skaklar. Sen kanske det blir skaklar och däck. Måste bara få till styrandet lite bättre oxå, hon är lite nochalant ibland! Men en riktigt cool tjej är hon lilla Tussilago!

http://www.youtube.com/watch?v=oQSwAvwa-g0

Bara önskar att jag kunde få byta röst.. Fy vad man låter illa!

Sv: Inkörning, film..

Ja du, Tussan är en klippa!!!

Och det är inga fel på din röst. Det bara låter sjukt konstigt att höra sig själv på inspelning...

Men jag tycker fortfarande att det är lite roligt att du åker på däcket :D

Fråga från okunning.

Är det inte lite riskabelt att åka på däcket om hon skulle få för sig att det är läskigt och sparka bakut?
Nu såg hon ju ut som lugnet själv men ändå?

Däcket är väldigt långt bakom hästen så det är nog ingen fara! Och så har hon aldrig sparkat nångång i sitt liv, så det känns rätt ofarligt. Och ja, hon är lugnet själv!

hehe det där såg väldigt kul ut:laugh: snygg vagn liksom.
Måste genast konstruera något liknande till min häst:banana:

Vilken cool häst du har!
Min lilla dam hade skitit på sig om jag hade gjort sådär :o :D

Liknande trådar

Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 494
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 145
Senast: zarmino
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 151
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
2 058
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka