Inget sting alls:(

Sv: Inget sting alls:(

Det är väl han som inte verkar gjord för förhållanden?

Jag är också gravid, och när jag mådde dåligt i förra veckan och var trött och ledsen, så körde han mig till stallet, satt och väntade medan jag red och körde hem mig igen sen, för att han vet att jag blir gladare när jag har ridit, även om jag egentligen var för trött för att ta mig dit för egen maskin. Och sen fixade han middag när vi kom hem, eftersom jag var ännu tröttare (men mycket gladare) efter att ha varit i stallet.

Så kan man också göra om ens partner väntar barn. Det är inte du som reagerar konstigt, det är din sambo som inte är vuxen!

Ja, jag tror nog han skulle kunna göra något sånt för mig oxå, emn inte utan lite:ska du verkligen när du är så trött.." traggel först..;)

Vi snckade igenom det nu när han kom hem, och han ställer ju självklart upp med mat, disk, tar hela den biten, och håller med om att dte inte skötts så bra sen jag blev gravid..jag är lixom den drivande..han gör grejjor, men måste ha en liten igång spark, men förhoppningsvis blir det lite lättare nu.

Han resonerar dock fortfarande så att jag orkar med det roliga,(stallet) då kan jag väl plocka undan lite här hemma med, och jag håller med, jag kommer ju inte sitta på arslet bara för att, utan jag gör det jag orkar, men ibland kanske jag inte orkar alls..Men självklart, nu när han städat och gjort det fint(vilket var dte som gjorde mig galen, inte veta vart man ska börja, för mkt skit överallt) så kommer jag ju i bästa mån göra det jag kan.

Vi behövde bara bråka loss lite tror jag, o jag var enormt elak, pajjade dessutom två tallrikar och ett glas(jävlar vilken go känsla det var iaf) dock inte i närheten av honom, fick bara ett knäpp och bara var tvungen att slå sönder något, så nu är där mindre disk iaf:p

Synd är dock att jhan inte förstår att stallet ger mig energi, snarare än drar ner den så jag inte orkar med annat, men men..vi får se hur dte utvecklas, nu är det iaf okaj igen..Men faan vad trööött jag är...Gäsp..

Gumman då!!
Dina hormoner spökar nu,klart du får må dåligt! Men kan inte han laga ngn mysig lätt midda till dej ?Detta brukar inte vara så länge med illamående o liknaden.Men du är inne i en så tidig fas då kroppen måste ställa om sej helt på barn och att den ska ordna de för den lille/lilla med. Du fixar det! Du behöver ju inte kräva att han ska diska,utan be han om de berätta hur du mår mm.

Det är enormt frustrerande! Och du har ändå ett barn till, jag hade aldrig fixat dt känns det som..Jag börjar gråta så fort något går emot mig just nu..allt kräver så mkt av mig just nu:( och nu är det alla rum i huset som behöver städas så nu är man lixom låst, ingeting händer..
Yrsel har jag oxå fått senaste dagarna, emn som sagt sköter jag inte maten, o efetrsom mannen går på diet så blir dte upp till mej själv att laga många dagar, o det går ju jättebra:(

Hur långt är du gången då?

Ja, OM dom gör, haha, jag e nog inte så lätt att leva med just nu;) Fast o andra sidan är han ingen dans på rosor han heller..;)

Just nu lagar han mat till mej för jag mår så illa:love:

Det är en stor omställning för oss båda, och jag tror vi kommer ha många diskussioner framöver..men vi älskar ju varandra, bara lite för envisa båda två;)

Annars får du helt enkelt komma hem till mej! ;) kanske lite långt dock men du o lillbebis är alltid välkomna!

Vänta bara ,snart blir han säkert sympatigravid han med ;) då kan han hoppa sin diet hihi

Ja, OM dom gör, haha, jag e nog inte så lätt att leva med just nu;) Fast o andra sidan är han ingen dans på rosor han heller..;)

Just nu lagar han mat till mej för jag mår så illa:love:

Det är en stor omställning för oss båda, och jag tror vi kommer ha många diskussioner framöver..men vi älskar ju varandra, bara lite för envisa båda två;)

Jamen se där, vad bra att ni fick bråkat färdigt om det! Snart kommer nog din energi tillbaka också.

Jaaa, det var ju längesen vi sågs, så varför inte:)

Ja, jag har ju inte blivit så där galen i grejjor än, det går iofs i vågor, godis böörjar bli intressant igen, såå kaaanske han blir smittad snart, stackaren;)

Ja, jag hoppas det, känner mig så låg när jag e så trött..så hoppas snart jag blir piggare, och ska skärpa mej med maten, sambon övervakar mig lite mer nu;)

Jag blev typ sådär när jag hade järnbrist. Kolla järnvärdet igen (kanske även depåerna), om du behöver höja järntillskottet.

Vaaa...Vad är det för pojkvänn.
Fy, han skulle bara veta hur det är att var gravid. det är inte alltid en dans på rosor det inte.
Det är just då när man mår pyton, är superkännslig lipsill som man behöver sin kära.
Han får nog skärpa till sej, för det blir juinte lättare när bebisen är ute, med nattmatningar, gråt mmmm
Tycker synd om dej
Lycka till

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka