Inget ljud!

Mysaan

Trådstartare
Sedan jag ominstallerade min dator så har jag tappat allt ljud. Har en windows 98 och jag fattar ingeting. Vart har ljudet tagit vägen????

Går jag in på programhanterar och ljud så kan man då kryssa in tex att datorn ska låta när man tömmer papperskorgen fast sedan låter det ändå inte när jag tömmer papperskorgen. :crazy:
 
Sv: Inget ljud!

har du inget ljud alls så är det så troligen att du inte har installerat drivrutinerna till ljudkortet rätt eller inte alls.
 
Sv: Inget ljud!

Hmm, jag har ju en sådandär diskett som installerar allt som om den var fabriksny och när jag fick hem den och alla andra gånger jag ominstallerat den har jag haft ljud. :crazy: Blir galen jga fattar inget om datorer tydligen.
 
Sv: Inget ljud!

ok en recoveryCD.

När du går in på multimedia i kontrollpanelen är det gråmarkerat?
 
Sv: Inget ljud!

Nej! Där kan man göra olika val men väljer jag annat än det som är valt blir allt gråmarkerat.
 
Sv: Inget ljud!

Hmm undrar om det inte har blivit något fel på drivisarna för ljudkortet.
Vilket Operativsystem kör du?
 
Sv: Inget ljud!

Jaha :o
*Försöker komma på en bortförklaring....ahh*
Jo är det SE eller första :p


Nä skojar lite gör så här.
Högerklicka på "Den här datorn" som finns på skrivbordet
Välj egenskaper
Gå till tabben "Enhetshanteraren"
Kolla på "Styrenheter för ljud, video och spel"
Finns det någon liten gul ring med utropstecken
 
Sv: Inget ljud!

Förmodligen SE, det är bara Mynta2 som kör första (eller hur? Mynta2)

Fast jag gillar din bortförklaring, den var nästan bra :rofl:
 
Sv: Inget ljud!

:o Vet ni vad. Allt blir så mycket bättre om alla sladdar sitter i. :o :crazy: Tack för att ni försökte hjälpa mig i alla fall.
 
Sv: Inget ljud!

Kul att det finns flera än mig som trycker på knappen först och svär sen när inget funkar. Vet ni vad, det går inte heller att installera operativsystem när hårddisken ligger lös bakom datorn utan sladdar,,,,,,,,,,,,,,, :o :angel:

Jag var nog ganska trött i går kväll,,,,,,,,,,, :rofl:
 
Sv: Inget ljud!

He he jag minns faktist inte om jag har gjort något liknande (Troligen förträngt det)
 

Liknande trådar

Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 034
Senast: Migo
·
Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då...
2
Svar
23
· Visningar
5 755
Senast: Nepenthe
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 089
Senast: Rie
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 342
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Artros hos ung hund
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp