Ingenting... tråkigt...

Status
Stängd för vidare inlägg.
D

dorisdoris

Är precis i slutet av 2:a månaden och jag tycker det är jättetråkigt! Enda jag märker är att jag mår illa och är trött, men det kan bero på att jag är stressad och kör 18 mil om dagen, minst.

När börjar man märka att det händer saker o ting "därinne"?
 
Sv: Ingenting... tråkigt...

Första tiden är tråkig, även om man inte mår illa och är trött. Ingen märker nåt, man kanske inte vill berätta än osv.

Men sen vid 4e månaden så blir det super. Magen börjar växa, sparkarna kommer, man mår BRA (de flesta) och livet leker. Det håller i sig till ungefär 8e månaden då det blir TUNGT och jobbigt.

Men tiden går otroligt fort, även om det känns segt nu.
 
Sv: Ingenting... tråkigt...

Jag hade en nästan helt problemfri graviditet och det blev faktiskt rätt trist att gå till barnmorskan och bara säga att allt var bra och att jag inte hade några frågor. Men det ska man ju egentligen bara vara jätteglad för... :D

Och du KOMMER att märka det. Magen KOMMER att växa, jag lovar... :rofl: Min började synas i v 14. Sparkarna kände jag i v 21.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 386
Senast: tuaphua
·
Hästvård Usch jag mår så dåligt. Min hovslagare är superduktig och det har aldrig varit några problem med honom. Han har alltid med sig 1-2...
Svar
17
· Visningar
2 864
Senast: Stereo
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
12 922
Gravid - 1år Fy tusan vad det tar emot att skriva detta men jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag känner inte igen mig själv sen jag blev gravid...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 918
Senast: Bapelsin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Lukt från kattlådan
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare
  • Uppdateringstråd

Omröstningar

Tillbaka
Upp