Ingen som bor...

För att jag bor i Fåglum och känner inte en mäniska här nere förutom dom jag jobbar med.

MVH/ Stefan

Oj, då bor vi ju i samma kommun :idea:
Sysslar du med westernridning eller?

MVH/ Stefan

Har gjort men inte längre. Nu vet de fan vad jag håller på med men jag rider i alla fall... :D

Det var en mycket osympatisk tränare som (tyvärr) fick mig att tappa intresset för westernridningen. Vill inte rida på det viset. Jag vill inte placera mig själv i ett fack när det gäller ridning så jag tar det jag tycker är bra från olika ridstilar och kombinerar det. Inget ont om westernridning för "skitiga" träningsmetoder finns det i alla ridsportgrenar.

Sv: Ingen som bor...

Usch, vad trist...Dock, det finns mycket bra tränare... Prova att rida för t.ex. St*ffan Lj*nggr*n;)

Liknande trådar

Western Går det ens? Finns ju ridskolor här men ingen westernridskola. Finns en klubb (som jag känner till alla fall) i hela länet som tar ut...
Svar
9
· Visningar
496
Senast: Mirre
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 596
Senast: Nepenthe
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Vallentunas mittpunkt är inte vad man skulle kalla central men de som bor där, har en historia av att stå i centrum. Mitt i besöker en...
Svar
0
· Visningar
118
Senast: Gunnar
·
Tjatter Jag vill köpa en vara från Hööks, men den finns bara i Skellefteå och Hööks vill inte skicka från butik. Är det någon här på Buke som...
Svar
1
· Visningar
294
Senast: Houdinie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka