Ingen mens men neg. test

H

Hoppas

Under december började vi våra första försök till ett syskon. En vecka efter den beräknade ägglossningen kände jag precis samma känsla i kroppen som jag gjorde med första barnet. I onsdags eller torsdags väntade jag att mensen skulle komma, men den har inte kommit än. Gjorde ett test i onsdags (negatvit) och ett imorse (negativt). Sen jag fick min mens har den varit sen kanske tva ganger.

Är det ngn mer som varit med om att testen varit negativa men ändå varit gravid?

Jag känner av en svag mensvärk, kände pa tappen, den är hög och hård pa ena sidan men mjuk pa andra, tror den är öppen. När stänger sig tappen om man är gravid?

Sv: Ingen mens men neg. test

Jag kan ju inget om varesig tappen eller grav.test egentligen, men jag tänkte bara säga att jag håller en liten tumme för dig ändå :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
4 062
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Hej. Gjorde mig ett hemligt konto då jag hamnat i en lite,inte så lite jobbig situation. Jag har varit tillsammans med en man under det...
2 3
Svar
44
· Visningar
11 205
Senast: mandalaki
·
Övr. Barn Ja, som trådrubriken lyder... Jag börjar bli fundersam över om det är något fel, eller om det är att anse som helt normalt. Bakgrund...
Svar
14
· Visningar
1 606
Senast: Sedna
·
Övr. Barn Jag blir inte riktigt klok på min kropp. Jag och sambon längtar efter en liten, och nu letar jag bara tecken känns det som :p Iaf, har...
Svar
8
· Visningar
1 338
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Intressanta uppfostringsmetoder?
  • Valp 2025