Ingen kattmat

Sv: Ingen kattmat

Näe, då får de nog diarré... :crazy:

Vad har du mer i skåpen?

Kokt potatis mosad med smör brukade min mormor ge, eller korv men det kanske du inte har... Bullar uppblötta i mjölk brukade hon också ge.. Vet inte om det är nyttigt precis men kanske kan "bota en desperat katt". :banana: Eftersom det är en nödsituation...
Hoppas att jag inte får alla katt-vänner på mig nu.. :angel:

Sotis skrev:
Näe, då får de nog diarré... :crazy:

Vad har du mer i skåpen?

Absolut ingenting som de skulle käka.
Men jag hittade lite gräddglass i frysen.
De får klara sig med det till imorgon.

De klarar sej säkert utan glass med. Är nog det dåliga samvetet som klarar sej mindre bra hos dej istället.
Kan va bra för katter att få "svälta" lite eftersom de gör det i vilt tillstånd, så nån enstaka gång lär de överleva.

Låt dem vara utan mat tills du köpt ny mat, det dör de inte av. Sur skinka lär ge sur mage. ;)

Jag trodde det var en speciell sort. Typ inlagd :D

Låter äckligt...

Liknande trådar

Övr. Katt Nästan all kattmat innehållet fisk. I majoriteten av barnböcker/filmer är det fisk som ges till katter. Pekböcker har ofta att man ska...
Svar
8
· Visningar
843
Senast: ufot
·
Övr. Katt Jag är på gång att för första gången köpa en raskatt, efter att i många år haft bondkatter eller blandraser ❤️ Har jag förstått rätt...
Svar
4
· Visningar
461
Övr. Katt Nu är det dags igen! För varje digitalt deltagande skänker Agria 10sek till katthem. Ska ni vara med? :) Jag tänker filma Kim imorgon...
Svar
2
· Visningar
206
Senast: Glimra
·
Övr. Katt Hej! Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Svar
8
· Visningar
464
Senast: KeeNine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • Sabotage?