Inga små minimissar längre - bilder

Spiteful Spirit

Trådstartare
Kikade igenom lite gamla bilder och nog har katterna växt en hel del :P
Från detta:
1.jpg

catpad.jpg

3.jpg

4.jpg

Sv: Inga små minimissar längre - bilder

Åh, den gråa var riktigt stilig! Liknar en kattunge vi tog hand om ett tag. Den svart-vita var en sötnos. :love: Vad heter dem?

Den grå är Gunnel och den andra Rosmarie/Rosen :P Det var Roffe från början, men det visade sig vara en hon.

Ååå vad söta dom är :love: dom har växt lite :)

Visst är de söta men de kan vara ack så dryga när de är på lekhumör :P Den som var vildast när de var små har dock nu blivit värsta kelgrisen medan den andra som var gosboll som liten är mer lekfull av sig.
Och när ska jag lära mig att det heter blå och inte grå... :cool:

Gud så söta kissemissar! Den svartvita liknar ett syskon till mina katter!:) :love: :love:

Hon ligger i en tillbringare och slickar i sig det sista vattnet... Den där katten ska in i allting, och kommer man inte in kanske man kan vara ovanpå, eller under, eller... Det där påhittet slutade med att hon trillade ner från bordet och landade - fortfarande i tillbringaren - på huvudet. :P

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har två kastrerade honkatter som jag köpte på katthem för länge sedan. De börjar bli gamla och har inte längre så mycket jaktlust...
Svar
2
· Visningar
223
Senast: MJLee
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
866
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Jag har observerat att vår lilla tjej på snart 2 år (12e sept) har som små nervryckningar i bakbenen när hon vilar ibland. När jag har...
Svar
5
· Visningar
598
Senast: Asko
·
Övr. Katt Hej! Jag och min familj har nyligen upptäckt tjusningen med fricamping, vi far runt i ett taktält, men har ännu inte varit iväg längre...
Svar
1
· Visningar
425
Senast: gammalek
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama