Information......önskas.

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare wolken fee
  • Startdatum Startdatum
W

wolken fee

Kan någon berätta för mig vad hingsten ROLEX TP 1166, har lämnat för avkommor.
Snubblade över honom av en ren tillfällighet, och han har en linje som jag gärna vill ha in i mitt stomatrial, nämligen Inselfurst efter Inschallah x.

Ni som har avkommor till honom, berätta hur dom är och varför ni valde just honom till ert sto.

Sv: Information......önskas.

Han blev väl godkänd förra året så hans första avkommor har nog inte hittat ut än.

Liten rättelse: Det var i år han blev godkänd, så det har ännu inte fötts några avkommor efter honom. Enligt Blup-sidan har han i år betäckt 30 ston.

Sorry, slog fel på 16 dagar, menade självfallet den betäckningssäsong som var och därför kommer hans föl i vår.

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 981
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 468
Senast: lundsbo
·
Avel Jag brukar hävda att en bra stolinje måste börja någonstans och detta någonstans måste inte nödvändigtvis vara på 40- eller 70-talet...
Svar
13
· Visningar
2 721
Senast: Blyger
·
Avel Jag har letat runt lite efter information om hingsten Lipton, och inte hittat så mycket som jag önskar. Tyvärr är väl tvisten om...
Svar
11
· Visningar
4 030
Senast: sinpol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka